تعریف پنجره دوجداره upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره دوجداره upvc

استفاد از پنجره upvc امروزه در بین عموم به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است و اغلب افراد در ساخت وسازهای خود از این درب و پنجره ها استفاده می کنند.
ویژگی های بارز درب و پنجره یو پی وی سی باعث شده که محبوبیت آن روز به روز افزایش یابد.
برای انتخاب پنجره مناسب نیاز است که ابتدا در این باره اطلاعاتی به دست آید تا بتوان بهترین انتخاب را انجام داد و پنجره دوجداره مناسب را انتخاب کرد.

پروفیل upvc

Upvc مواد اولیه مطمئن و پر مصرفی است که استحکام آن بسیار زیاد است و در ساخت درب و پنجره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل upvc مزایایی دارد که از این بین می توان به زیبایی، سبکی وزن، انعطاف پذیری، عایق بودن، عدم اشتعال، مقاومت در برابر مواد شیمایی و … اشاره کرد.
مزایایی که در بالا نام برده شد خود دلیلی بر جایگزینی این مواد اولیه بر آلیاژهای فلزی است. همین ویژگی ها باعث شده است که از این مواد اولیه در ساخت و ساز استفاده شود.

بهتر است بدانید که با استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی می توان به قدر زیادی مصرف انرژی را کاهش داد.در بین پنجره upvc از شیارهای توخالی استفاده می شود و بر روی قالب پنجره نیز شیشه دوجداره نصب خواهد شد. استفاده از درزگیرهای مقام لاستیکی در بین قطعات نیز از ویژگی های بارز این پنجره هاست که باعث می شود گرما و سرما محیط داخلی حفظ شود و در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

مقایسه پنجره upvc با پنجره آلومینیومی

د راینجا برخی از مزایای پنجره upvc را نسبت به پنجره آلومینیومی برای شما نام می بریم تا به طور کامل از تفاوت های بین این پنجره ها مطلع شوید.
بد نیست بدانید که پنجره های یو پی وی سی را می توان با دستگاه های مخصوص به اشکال هندسی متفاوت در آورد .همچنین می توان خم مورد نظر را در این پنجره ها ایجاد کرد. این در صورتی است که قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی نسبت به پنجره های آلومینیومی بسیار مناسب تر است.

پنجره upvc عایق سرما و گرما و همچنین سر و صدا و گردو غبار است.
همچنین این پنجره ها به راحتی تمیز می شوند نیازی به ترمیم سالیانهو همچنین رنگ آمیزی آنها نمی باشد.
نکته ی جالب اینکه که این پنجره ها با تغییرات دمایی و شرایط جوی متناسب هستند و در این خصوص مشکلی پیش نخواهد آمد.

بد نیست بدانید که پنجره های قدیمی را به راحتی و بدون دردسر می توان با پنجره های قدیمی تعویض کرد و نیاز به خرابی و تعمیر منزل نمی باشد.
شما می توانید با شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت نمایید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

منبع:http://sijandezh.com/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%db%8c%d9%81-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-upvc/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, تعریف پنجره دوجداره ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: